Antimobbestrategi

Karlslunde Skole har et stort ønske om, at børn og unge skal trives og være en del af et fællesskab. Vi ønsker, at alle  - både børn og voksne - arbejder med at være hinandens gode fællesskaber.

Fællesskaber, der ikke fungerer, kan føre til ensomhed og mobning. Derfor er fællesskabet i klasser, på årgange og på tværs i skolen et vigtigt omdrejningspunkt for den pædagogiske indsats på skolen.

Skolen har en klar og tydelig strategi for håndtering af manglende trivsel. Vi vil ikke acceptere mobning på skolen og iværksætter tiltag ind i fællesskaberne, så snart vi får mistanke om mistrivsel.

Skolens arbejde er blandt andet inspireret fra dcum., Fri for Mobberi fra Maryfonden og Min skole - min ven fra Red barnet. Du er velkommen til at kigge med!

Antimobbestrategi 2020.docx_.pdf

klageskema.pdf